آخرین مطالب

» رژیم و تغذیه » تقویت عضله ها و ماهیچه ها با گوجه فرنگی

تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۰:۱۳

 کد خبر: 23666

تقویت عضله ها و ماهیچه ها با گوجه فرنگی

اگر می خواهید ماهیچه هایی قوی داشته باشید توصیه می کنیم گوجه بخورید با مصرف آن باعث تقویت و استحکام ماهیچه هایتان خواهید شد خواص پروتئینی موجود در …

56655

اگر می خواهید ماهیچه هایی قوی داشته باشید توصیه می کنیم گوجه بخورید با مصرف آن باعث تقویت و استحکام ماهیچه هایتان خواهید شد خواص پروتئینی موجود در گوجه فرنگی موجب پیشگیری از تهلیل رفتن عضلات خواهدشد

با افزایش سن تغییرات بسیاری در ظاهر و اندام افراد ظاهر می‌شود که در بیشتر موارد ناخوشایند است. تحلیل و ضعف عضلات و افتادگی ماهیچه‌ها می‌تواند بسیار غم‌انگیز باشد و اعتماد به نفس افراد را تحت تاثیر قرار دهد.

بیشتر بخوانید:

بسیاری از افراد بر این باورند که چنین اتفاق‌هایی در بدن با افزایش سن غیرقابل انکار و امنتاع است و خواه و ناخواه اتفاق می افتد. در صورتی که با آگاهی از خواص برخی ویتامین‌ها و پروتئین‌ها می‌توان هوشمندانه این مشکل را مهار کرد.

محافظت از بدن و زیبایی آن می‌تواند کیفیت زندگی و حس رضایت را افزایش دهد. محققان سال‌های سال بر این مورد تحقیق کردند تا بتوانند راهی برای پیشگیری یا مهار تضعیف و تهلیل ماهیچه‌ها پیدا کنند. تحقیقات و مطالعات اخیر پروتئین‌هایی در گوجه فرنگی یافته است که می‌تواند دوای این درد باشد.

وجود دو ماده اسید اورسولیک و توماتیدین در گوجه فرنگی می‌تواند به استحکام، قدرت و حفظ ماهیچه‌ها بسیار کمک کند. این دو ماده نیاز ماهیچه‌ها را تامین می‌کنند و عواملی همچون کمبود مواد و بی‌تحرکی آن‌ها را که منجر به تهلیل و تضعیف آن‌ها می‌شود برطرف می‌کنند. این دو ماده موجب تحریک رشد و قدرت سلول‌های ماهیچه‌ها می‌شود.

علاوه بر این، اسید اورسولیک و توماتیدین از تهلیل رفتن عضلات بر اثر بیماری، جراحت یا افزایش سن جلوگیری می‌کند. تهلیل و تضعیف عضلات موجب کاهش قدرت بدنی افراد می‌شود، آن‌ها بیشتر خسته می‌شوند، بیشتر زمین می‌خورند و شکستگی در بدن آن‌ها ایجاد می‌شود.


برچسب ها : ,
دسته بندی : رژیم و تغذیه
انجمن تخصصی رفع اشکال ریاضی به صورت رایگان
دنبال کردن
اطلاع رسانی از
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments